fbpx

Omletas pusryčiams

Kiaušiniai standartiškai pozicionuojami kaip pusryčių ingredientas, tačiau pagal angliavandenių-baltymų teoriją juos drąsiai priskirčiau ir vakarienės kategorijai (tiems, kas vakare valgo daugiau baltymų). Omletas pusryčiams – lengva, greita, skanu, sotu. Energijos užteks visai dienai. Pasidalinsiu, keliais patarimais, kaip aš gaminu omletą.

Omletas pusryčiams
  • Į keptuvę pilkite aliejaus ir įdėkite truputį sviesto. Besidomintys sveika mityba dažnai baiminasi kepti sviestą, nes jis turi žemą degimo temperatūrą, tačiau omletą gaminu lėtuoju būdu, žemoje kaitroje, todėl sviestas nepakenks, o skonį suteiks tikrai gerą. Sviestą maišau su aliejumi dėl tos pačios degimo priežasties.
  • Išplakite kiaušinius, įdėkite druskos, galima į pilti šlakelį pieno, ir supilkite į keptuvę. Apkepus apatiniam sluoksniui, o viršui dar esant skystam, šiek tiek pamaišykite su mentele. Ir uždenkite keptuvę dangčiu, o kaitrą sumažinkite iki minimaliausios. Leiskite kepti ramiai 7-10 minučių. Taip omletas gausis puikiai iškepęs.
  • Akiai ir sveikatai. Apiberkite lukštentomis kanapių sėklomis, šviežiomis žolelėmis. Lėkštėje omletas atrodys gražiau, o ir kūnui bus sveika.
  • Nepamirškite daržovių. Šviežių ar raugintų. Daržovės=skaidulos, o jų labai reikia mūsų žarnynui.
Omletas su kanapių sėklomis ir žalumynais
  • Avokadą sutrinkite. Įdėkite smulkinto česnako, juodųjų pipirų (idealu, jei galite šviežiai sumalti malūnėliu), citrinos sulčių, druskos. Gausite puikų padažą, raciono papildymą tiek skoniui, tiek sveikatai.
  • Juoda duona. Prie omleto man norisi tikros juodos ruginės duonos, be mielių ar kitokių priedų.

Štai ir viskas. Skanaus! Sotūs, maistingi, sveiki pusryčiai paruošti. Užtruksite 15 minučių, bet dienos pradžia bus puiki.

Ką manai apie šį įrašą?

%d bloggers like this: